Våre behandlinger og tjenester

Vi kan hjelpe deg med det meste innenfor tannhelse. Vi tilbyr en rekke tannbehandlinger som bl.a. rotfylling, akutthjelp, estetisk tannpleie.

Tannlegevakt

Tannlegevakta holder åpent fram til kl. 24:00 hver dag. Vi gir deg god service og hyggelige opplevelser med våre tannleger, tannpleiere og spesialister som har bred kompetanse. Vi er midt i Oslo Sentrum på Grønland med gangavstand fra Tøyen eller Grünerløkka.

Hull i tennene

Vi kan stoppe kariesangrep slik at den ikke sprer seg innover i tannen, men det er avhengig av hvor stor hullet er. Hvis kariesangrepet går dypere i emaljen, så er det for sent å stoppe det. Da fylling må legges på en del av tannkronen.

Akutthjelp

Vi forsøker å hjelpe alle som har tannpine og trenger akutthjelp. Vi tilbyr time samme dag, dersom det ikke er stor trafikk.

Rotfylling

Det kan være flere forskjelige grunner til at det kan bli nødvendig med rotfyll. Enten er tannens nerver og kjertler døde eller at man har fått en infeksjon som ikke forsvinner. Dersom et hull i din tann får utvikle seg vil det skape betennelse. Da vil du merke tannverk, derfor må tannen rotfylles.

Kroner og broer

Kroner og broer er en løsning som fungerer som tannerstatning for dine egne tenner og vi har en passelig farge som gir naturlig utseende.

Tannkjøttsykdommer

Hvis du blir plaget av smerter i tannkjøttet, kan du ta kontakt med vår tannkjøttspesialist. Det er mulig å hindre utvikling av sykdommen, enten det er for eksempel enkel tannkjøttbetennelse (gingivitt) eller en mer alvorlig betennelse som periodontitt ( som fører til at tennene kan løsne). Du bør regelmessig gå til kontroll hos tannlege eller tannpleier.

Estetiske behandlinger

Vi utfører hjemme tannblekning. Misfargede plastfyllinger, tannrens, fylling og mellomrom. Vi har tilbud på Skallfasetter som estetisk tannbehandling. Hos oss kan du finne mange alternativer og muligheter for deg som ønsker et vakker smil.